fbpx

Imantas Maciukevičius

Imantas Maciukevičius

MB „STUDIO KIBITZ“,

Įkūrėjas ir technikos vadovas,

Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, V-Ray, Unity3D

PĮ sertifikuotas instruktorius ir specialistas

Susipažinkite su Imantu…

Imanto pažintis su programine įranga prasidėjo dar vaikystėje. Pirmosiomis 3D modeliavimo ir animavimo technologijomis susižavėjęs ir savo žinių plėtimui ir gilinimui skyręs daug laiko, nemanė, kad vieną dieną taps profesionaliu sertifikuotu „Autodesk“ „Unity3D“ ir kitų gamintojų produktų mokymų instruktoriumi bei vieninteliu „Chaos Group“ gamintojo licencijuotu „V-Ray“ instruktoriumi Baltijos šalyse, turinčiu „V-Ray Licensed Instructor“ ir „V-Ray Certified Professional“ sertifikatus. Tačiau šiandien Imantas ne tik veda mokymus įvairių sričių ir skirtingose pasaulio šalyse dirbantiems specialistams, bet ir turi įkūręs savo „Autodesk“, „Chaos Group“ ir „SketchUp Pro“ gamintojų autorizuotą mokymų studiją – STUDIO KIBITZ. Čia sau reikiamo lygio mokymus gali rasti ir tie, kurie neįsivaizduoja savo projektų vizualizavimo darbo eigos be „SketchUp Pro“.
Su „SketchUp Pro“ įrankiais Imantas pažintį pradėjo jau beveik prieš 8-erius metus ir drąsiai gali pasakyti, jog nepaisant šios programinės įrangos turimų trūkumų, su kuriais „Trimble“ komanda puikiai tvarkosi pristatydama kasmetinius atnaujinimus, šis sprendimas savo funkcionalumu, paprastumu ir intuityvumu yra absoliučiai tinkamas tiek pradedančiam specialistui, tiek profesionalui. Tiek kuriančiam paprastas, tiek foto-realistines 3D vizualizacijas.

https://www.studiokibitz.com/
https://www.kibitz.lt/

Paskaitos tema: „Medžiagų interjero ir architektūros projektams kūrimas „ Substance Designer“ ir „Substance Painter“ sprendimais„.

Realistiškų vizualizacijų kūrimas neatsiejamas nuo modernių procedūrinių, kitaip dar vadinamų dinaminių medžiagų. Šios medžiagos naudojamos tiek realaus laiko vizualizavimo sprendimuose tokiose kaip „Unreal Engine“, tiek įprastuose vizualizavimo platformose tokiose, kaip „V-Ray for SketchUp“.
Kaip sukurti realistiškas ir išskirtines medžiagas, skirtas naudoti interjero ar architektūros projektuose, kurios tiks visoms platformoms, ir kodėl tai reikėtų daryti būtent tokiais sprendimais, kaip „Substance Designer“ ir „Substance Painter“, pasakos vienas iš STUDIO KIBITZ vadovų Imantas savo pranešimo, tema „Medžiagų interjero ir architektūros projektams kūrimas „ Substance Designer“ ir „Substance Painter“ sprendimais“, metu.

E-dirbtuvių tema: „Geriausia praktika maksimaliai išnaudoti „V-Ray for SketchUp“ sprendimą interjero architektūroje“

Neretai nutinka taip, jog kuriant medžiagas 3D vizualizacijoms „V-Ray for SketcUp“ sprendimu, ima ir pritrūksta taip reikiamo lankstumo, kuris suteiktų galimybę sukurti ne tik reikiamas, tačiau kartu ir unikalias bei kokybiškas medžiagas. Ko niekada neatsitiktų, jei darbo eigoje būtų integruoti tokie sprendimai, kaip „Substance Designer“ ir „Substance Painter“, galintys padėti vystomus interjero ir architektūros projektus perkelti į kitą realistiškumo lygi.
Kaip naudojant „Subtance Designer“ sukurti procedūrines medžiagas ir jas pritaikyti turimiems 3D modeliams bei kaip jas įsikelti į „V-Ray for SketchUp“ aplinką, renginio metu vyksiančiame workshop‘e rodys vienas iš STUDIO KIBITZ vadovų Imantas. Jis ne tik pademonstruos procedūrinių medžiagų išskirtinumą ir efektyvų jų pritaikymą projektams, bet kartu su renginio dalyviais išmėgins visa tai praktiškai.

Frazė apie save: „Imanto darbas be planavimo, kaip „SketchUp“ darbo eiga be komponentų.“

back to top